.

.

شرایط و ضوابط جاری در پرستاشاپ فارسی در این صفحه به طور کامل شرح داده شده است و خرید هر یک از محصولات ما توسط شما عزیزان ، به منزله پذیرش تمام قوانین سایت میباشد. لطفا حتما قبل از خرید ، شرایط و ضوابط کاری پرستاشاپ فارسی را مطالعه فرمائید.

تمامی اطلاعات کاربران سایت و انجمن ، مانند ایمیل ، نام ، تلفن و غیره در این فروشگاه محفوظ بوده و در هیچ شرایطی در اختیار سایر افراد قرار نخواهد گرفت مگر با حکم قضایی از از قوه قضائیه کشور ایران.

هر قالبی شاید دارای چندین طرح است و طرحی که پیش نمایش تصویری آن در صفحه محصول درج شده است تحویل خواهد شد و در صورت وجود چندین پیش نمایش فارسی تنها اولین پیش نمایش به صورت پیش فرض نصب و تقدیم خواهد شد و برای دیگر پیش نمایش ها نیاز به هزینه خرید آن نما خواهید داشت که می توانید برای دریافت نماهای دیگر با تخفیف ویژه اقدام نمائید.

- هیچ محصولی پس گرفته نخواهد شد مگر اینکه محصول تحویلی دارای عیب باشد و هنوز تحویل داده نشده باشد

- محصولات پس از تغییر وضعیت سفارش به تحویل شده در هاست شما قابل دانلود و دریافت توسط شما می باشد و مسئولیت نگه داری فایل های خریداری شده مربوط به شما و هاستتان می باشد.

-قالب هایی که زمان تحویل آن درج شده است طبق موعد تحویل میشود و در مورد دیگر قالب ها زمان تحویل بر اساس تحویل دهنده تخمین زده خواهد شد

-محصولی که خریداری شده است تنها مجاز به بهره وری از این دامنه می باشد و برای نصب بر روی دامنه دیگری می توانید تنها اقدام به خرید لایسنس آن نمائید و نیازی به خرید مجدد محصول ندارید.

-محصولی که خریداری شده است پس از تحویل ، تمام و کمال فایل ها به همراه لایسنس محصولات در هاست شما موجود می باشد و نگه داری محصولات خریداری شده بر عهده هاست و خود شما می باشد و در صورت پاک کردن شامل هزینه نصب مجدد خواهد شد.

-در ارسال اطلاعات خواسته شده دقت فرمائید و در صورت ارسال اشتباه اطلاعات ورودی تاخیر در نصب بر عهده خریدار خواهد بود

-هیچ یک از محصولات ما کد شده و یا قفل شده نمی باشد و مسئولیت تغییر در سورس و کد محصول خریداری شده بر عهده خریدار خواهد بود

-پشتیبانی محصولات موجود تنها برای رفع خرابی و یا مشکلات فنی است و شامل آموزش نمی باشد.

-پشتیبانی قالب های موجود تنها برای رفع خرابی و یا مشکلات بومی سازی است و برای تغییر در شکل و ظاهر قالب و تغییرات سلیقه ای کاربر بر عهده خریداری خواهد بود و در صورت درخواست توسط مشتری با هزینه مجزا صورت می پذیرد.

قوانین عمومی :

  1. تمام خدمات و سرویسهای ما ، تنها بر روی نسخه پرستاشاپ سایت ما ، پشتیبانی نمی شوند و چنانچه از نسخه ای به جز نسخه پرستاشاپ ارائه شده توسط تیم ما در پرستاشاپ فارسی استفاده می کنید ، هیچ مشکلی و محدودیتی نخواهید داشت و به دلیل استاندارد بودن محصولات ما هر گونه خدمات و پشتیبانی ای از طرف تیم ما نیاز داشته باشید در قبال محصولات خریداری شده از ما دریافت خواهید کرد ولی دقت داشته باشید که دیگر سایت های ارایه دهنده محصولات پرستاشاپ با کد کردن و تحویل آنی تنها محدود به محصول خودشان و استثمار خودشان خواهید بود و همچنین در قبال پولی که می دهید سورسی تحویل نخواهید گرفت و محصولی کد شده و دارای محدودیت و نیاز به افزونه هایی در هاستتان و همچنین از همه مهتر تغییر در هسته پرستاشاپ شما منجر خواهد شد و انتخاب با شماست در انتخاب محصولات حرفه ای و کد باز از برترین طراحان دنیا توسط ما و یا محصولاتی کد شده که با تغییر هسته پرستاشاپ و نیازمندی به افزونه کد شوندگی در هاست و همچنین محدودیت برای شما به ارمغان خواهد آورد پس مسئولیت خرید دیگر محصولات از سایت های دیگر با خود شما خواهد بود.
  2. تیم پرستاشاپ فارسی هر گونه خدماتی به فروشگاههایی که هرگونه ارتباطی با هر سایتی دارند را خواهند داد و هیچ محدودیتی در بهره وری در انواع خدمات دیگر سایت ها نیز مشتریان ندارند.
  3. تمام محصولات تجاری پرستاشاپ فارسی ، دارای کپی رایت و لایسنس میباشند و با هر خرید ، تنها بر روی یک دامنه، مجاز و قابل استفاده خواهند بود. لذا هر گونه سوء استفاده ، کپی برداری ، شرعا و عرفا ممنوع بوده و در صورت مشاهده حتما پیگیری قانونی لازم انجام خواهد شد.
  4. در سیستم پرستاشاپ ما قالب و ماژول نال شده نداریم و تمامی محصولات دارای لایسنس بوده و مدت اعتبار برای دریافت به روز رسانی ها و پشتیبانی رایگان دارند. پس از پایان اعتبار پشتیبانی میبایست نسبت به تمدید لایسنز خریداری شده اقدام نمایید.
  5. تمدید پشتیبانی محصولات رایگان نبوده و پس از گذشت مدت پشتیبانی که از زمان تحویل می باشد می توانید محصول را با پرداخت 50 درصد مبلغ به روز محصول، پشتیبانی آن را تمدید کرده و نسخه های جدید را دریافت نمایید.
  6. پس از پایان مدت اعتبار پشتیبانی شما همچنان میتوانید از آخرین نسخه ای که نصب شده است استفاده نمائید و محصولات شما از کار نخواهند افتاد.
  7. تمامی محصولات دارای پشتیبانی به مدت زمان درج شده در محصول برای رفع مشکلات هستند
  8. پشتیبانی محدود به محصولات خریداری شده توسط شما خواهد بود، پرستاشاپ یک نرم افزار متن باز و رایگان است و رفع اشکالات و باگ های موجود در نسخه های مختلف پرستاشاپ شامل پشتیبانی رایگان نمیشود.
  9. تشخیص مشکلاتی که دارای پشتیبانی رایگان نیستند به عهده کارشناسان فنی خواهد بود. این مشکلات شامل اشکالاتی هستند که بدون حضور محصول خریداری شده در سایت باقی بمانند.
  10. دستکاری لینکهای موجود در بخش مدیریت پرستاشاپ ، که مربوط به کپی رایت بومی سازی آن میگردد ، پشتیبانی محصولات خریداری شما را باطل نمی کند و محصولات ما را در هر نسخه ای از هر شرکتی و یا بومی کننده می توانید نصب بفرمائید چون تماما دارای استاندارد می باشند و هیچ محدودیتی در این مورد ندارید.
  11. محصولات تنها بر روی نسخه ای از پرستاشاپ نصب شده و به خوبی کار میکنند که در صفحه فروش آنها ذکر شده باشد . در صورتی که مشتری محصولی را روی نسخه ای به غیر از نسخه ذکر شده نصب نماید ، پشتیبانی پرستاشاپ فارسی مسئولیتی در رفع اشکالات و عملکرد صحیحح آن محصول نخواهد داشت .
  12. تمام محصولات فعال ما دارای سربرگی در انجمن هستند که در صورتیکه سوالی در مورد آنها دارید ، میتوانید در تاپیک محصول مطرح کنید تا توسط طراح پاسخ داده شود. لینک سربرگ اختصاصی هر محصول اغلب ، در صفحه آن محصول در سایت نیز قرار گرفته است تا راحت تر در دسترس شما عزیزان باشد.
  13. پشتیبانی محصولات تجاری ما، تنها از طریق سیستم تیکت انجام می شود.
  14. پشتیبانی در ایام تعطیلات رسمی کشور، مناسبتها و اعیاد ، غیرفعال است.
  15. تمام تیکتها حداکثر بین 24 الی 48 ساعت ، بررسی میگردند. (به جز ایام تعطیل)
  16. در همه مراحل پشتیبانی  و یا نصب محصولات ممکن است نیاز به اطلاعات دسترسی به هاست، بخش مدیریت و ورود به بخش های مختلف سایت و سایر سرویس های مورد پشتیبانی داشته باشیم. پرستاشاپ فارسی دارای کارشناسان متخصص و گزینش شده است و در اختیار گذاشتن این اطلاعات با واحد پشتیبانی به معنای اعتماد کامل به تیم پشتیبانی است. مسئولیت هرگونه پشتیبانی گیری، از دست رفتن اطلاعات، به هم ریختگی و سایر موارد به عهده خریدار محصول و خدمات بوده و هیچ گونه ادعایی در این موارد پذیرفته نخواهد شد.
  17. محصولات رایگان دارای سربرگ اختصاصی در انجمن هستند و تنها از این طریق پشتیبانی میشوند. محصولات رایگان فاقد تضمین پشتیبانی میباشند و شامل پشتیبانی رایگان نیستند. چنانچه از طریق سیستم تیکت درخواست پشتیبانی شود، به تشخیص کارشناسان فنی ما، ممکن است ملزم به پرداخت هزینه خدمات فنی باشید.
  18. شماره های تماس در سایت، به هیچ عنوان برای پشتیبانی محصولات نیستند و صرفا میتوانید برای مشاوره قبل از خرید و دریافت اطلاعات در مورد محصولات ما، با این شماره ها تماس حاصل نمائید. البته توجه داشته باشید که کارشناسان ما تنها در اوقاتی که مشغول پیاده سازی  یا طراحی یا انجام خدمات بر روی سایت مشتریان نباشند، به تماسهای تلفنی پاسخ میدهند و قطعا همیشه از این طریق در دسترس نخواهند بود.
  19. محصولات پرستا شاپ فارسی به دو دسته تقسیم میشوند:
    الف: دسته ی رایگان، که بعد از تایید و تکمیل مراحل سفارش محصول به صورت خودکار در زبانه دانلود در صفحه محصول در اختیار شما خواهد بود
    ب: محصولات غیر رایگان، که بعد از پرداخت و تایید سفارش (به صورت خودکار توسط سیستم) با ارسال اطلاعات ورودی توسط کارشناسان ما نصب و پیکربندی و آماده به کار تحویل خواهد شد.
    نکته: برخی از محصولات غیر رایگان نیاز به تنظیمات خاص دارند که محصول مورد نظر پس از انجام تنظیمات در اختیار شما قرار خواهد گرفت.
  20.  پشتیبانی هر خرید محصولات، تنها به یک دامنه که در هنگام خرید ثبت مینمائید داده میشود . پس از خرید ، امکان تغییر دامنه به صورت رایگان وجود ندارد :
    الف: هزینه تغییر دامنه در مرتبه اول : 50 درصد قیمت محصول
    ب: هزینه تغییر دامنه در مرتبه دوم : 80 درصد قیمت محصول
    *** توجه داشته باشید که برای تغییر دامنه ، اولا باید هر دو دامنه به نام یک شخص باشد و ثانیا دامنه قبلی به طور کامل غیر فعال شده باشد. همچنین تغییر دامنه بیش از دوبار ممکن نیست و باید مجددا محصول را خریداری نمائید.
  21. کلیه محصولات تجاری دارای پشتیبانی رایگان با مدت زمان معینی هستند که در طول این مدت علاوه بر پشتیبانی ، کلیه آپدیتهای محصولات خریداری شده برای مشتریان ارسال خواهد شد و قابل استفاده خواهد بود ولی نصب آپدیت ممکن است شامل هزینه باشد که در این مورد ، نظر طراح محصول مطرح است.
    *** توجه کنید که آپدیت محصولات برای نسخه های جدید پرستاشاپ ، تنها با نظر طراح محصول انجام میگردد و هیچ الزامی در آپدیت برای ما وجود ندارد ولی در صورتیکه محصولی آپدیت شود ، حتما برای تمام خریداران آن محصول که مدت پشتیبانی آنها اعتبار دارد ارسال خواهد شد.
  22. همه دامنه های خریداری شده توسط مشتریان در صورت عدم درج کد ایرنیک برای دامنه های دات آی آر صاحب امتیاز آن ما خواهیم بود و در صورت درخواست، می توانید دامنه را به حساب خود در ایرنیک و یا پنل دات کام خود انتقال دهید.
  23. در صورت خرید قسطی و یا توافقی در صورت عدم واریز کامل کل سفارش و تسویه کل بدهی در ظرف مدت 20 روز پس از سفارش ،تمامی سفارش لغو و از شخص خریداری سلب امتیاز خواهد شد.

 

قوانین مربوط به قالب :

  1. پشتیبانی قالب شامل رفع مشکلات، ابهامات و صحت عملکرد قالب مطابق با توضیحات و نمونه نمایشی آن و دریافت به روزرسانی ها در مدت پشتیبانی خواهد بود.
  2. یکبار نصب قالب توسط طراح به رایگان انجام میشود که ممکن است بین 24 الی 48 ساعت زمان ببرد. نصب در دفعات بعدی شامل هزینه مجزا خواهد بود.
  3. نصب قالب به معنای نصب پرستاشاپ نبوده و نصب سیستم فروشگاه ساز پرستاشاپ به عهده مشتری خواهد بود و در صورت انجام توسط مسئولان ما شامل هزینه است.
  4. پشتیبانی شامل شخصی سازی در قالب ، افزودن امکانات در قالب ، کم کردن یا تعییر امکانات قالب نمی گردد.
  5. پشتیبانی شامل سازگار کردن قالب با نسخه های جدیدتر پرستاشاپ نمی گردد.
  6. قالب هایی که در پرستاشاپ فارسی فروخته میشوند ، تماما کد باز می باشند و هر تغییری تمایل دارید می توانید در قالب توسط خودتان اعمال نمائید
  7. سازگار کردن ماژول های دیگر با قالب جزو پشتیبانی نبوده و هزینه جداگانه خواهد داشت که توسط کارشناس ما تعیین میگردد.
  8. قالبی که دریافت میکنید دقیقا همانند دمو خواهد بود با این تفاوت که محصولات ، عکس ها و دسته بندی های دمو  ، همراه آن وجود ندارند.
  9. در تمامی موارد تشخیص مواردی که در سایت شما شامل پشتیبانی رایگان نیستند به عهده کارشناسان فنی ما است.
  10. به صورت کلی تعویض قالب های خریداری شده با قالب دیگر تنها در شرایط خاص و فقط با تایید کارشناسان ما قابل انجام است. تعویض قالب به معنای انتخاب یک قالب برای یک دامنه یکسان است و نمیتوانید دامنه جدیدی اعلام نمایید.

 

قوانین مربوط به ماژول :

  1. پشتیبانی ماژول شامل رفع مشکلات و صحت عملکرد ماژول مطابق توضیحات شرح داده شده آن و دریافت به روز رسانی های ماژول در مدت پشتیبانی خواهد بود.
  2. کلیه ماژولها تضمین عملکرد دارند ولی از لحاظ ظاهری تنها بر روی قالب پیشفرض پرستاشاپ تضمین میشوند.
  3. پشتیبانی ماژول شامل سازگاری ماژول با قالب شما نخواهد بود. هماهنگی ظاهر ماژول ها با قالب توسط طراح قالب و احتمالا با دریافت هزینه مجزا انجام میشود.
  4. پشتیبانی رایگان شامل افزودن امکانات جدید نمی شود. در صورتی که نیاز به امکانات بیش از امکانات شرح داده شده باشید ممکن است برای شما هزینه داشته باشد.
  5. ماژولها تنها در نسخه های ذکر شده در توضیحات آنها در سایت تضمین عملکرد خواهند داشت و سازگاری با نسخه های جدید پرستاشاپ شامل پشتیبانی نمیشود.
  6. ماژولهای ارائه شده در سایت قابل تغییر و ویرایش هستند و کاملا کد باز و در صورت نیاز شما تنها میتوانید به صورت پیشنهاد ، درخواست خود را مطرح کنید تا در صورت تائید و صلاحدید طراح ماژول ، در آپدیتهای بعدی در نظر گرفته شود.
  7. در تمامی موارد تشخیص مواردی که در سایت شما شامل پشتیبانی رایگان نیستند به عهده کارشناسان فنی ما است.

 

قوانین مربوط به خدمات : 

  1. خدمات فنی و تخصصی شامل خدماتی است که به درخواست شما در سایت شما و با دریافت هزینه توافق شده انجام می گیرد.
  2. تیم پرستاشاپ فارسی دارای کارشناسان متخصص و مجرب و گزینش شده است و تضمین میکند برای حل مشکلات شما و یا تامین نیازهای شما تا حد امکان تلاش میکند.
  3. هزینه خدمات به صورت توافق شده است و پرستاشاپ فارسی برای تعیین هزینه خدمات براساس تخصص کارشناسان و نوع خدمت آزاد است.
  4. خدمات ممکن است به دلایل مختلفی مانند مشکلات هاستینگ، به حل مشکل نینجامد و یا با ارایه راهکار همراه باشد. در این موارد هیچ گونه ادعایی برای بازگشت وجه پرداخت شده جز با موافقت کارشناسان ما پذیرفته نخواهد شد.

 شرایط بازگشت وجه محصولات

  1. بر اساس ماده 2 فصل دوم قانون حمایت از حقوق مصرف کننده، خریدار محصول تنها در صورتی که کالای دریافتی ناسالم یا غیر منطبق با توضیحات کالا باشد، می تواند درخواست عودت وجه دهد.
  2. طبق آیین نامه اجرایی مواد 38 و 42 قانون تجارت الکترونیک جمهوری اسلامی ایران، بند ج، د و هـ با توجه به مالکیت شخصی محصول خریداری شده توسط مشتری و نوسانات ارزی (افزونه های خارجی) هزینه افزونه های خریداری شده غیر قابل برگشت می باشد مگر آن که مشمول شرایط ماده 2 فصل دوم قانون حمایت از حقوق مصرف کننده باشد (بند 1 از شرایط بازگشت وجه قوانین پرستاشاپ فارسی).
  3. مطابق قانون بازگشت وجه محصولات مجازی ممکن نیست. محصولات منطبق با توضیحات و نمونه نمایشی آن ها فروخته می شوند، بنابراین پیش از خرید به خوبی توضیحات را مطالعه و نمونه ها (پیش نمایش ها) را مشاهده نمایید.

 در نهایت امیدواریم از خرید از پرستاشاپ فارسی لذت ببرید و رضایت لازم را داشته باشید و تلاشهای ما باعث رونق بیشتر فروشگاه و زندگی شما باشد.